"Grundkurs i Design Thinking var mycket tydlig och pedagogisk. Det var bra att innehållet var varvat med teori, praktiska exempel och frågor om man har lärt sig innehåll (quiz)."

Aila Kekkonen, utbildare, konsult, facilitator och coach, Better Future


WEBBKURSEN MED MÖJLIGHET TILL INTERAKTION OCH NÄTVERKANDE

 

Design Thinking - distanskurs på FU

 

Det här är en 6 veckors distanskurs i samarbete med Folkuiversitetet. Kursen är upplagd på ett pedagogiskt vis med kursmaterial på webben (videor och text). Vid sidan av att du tar del av materialet arbetar du med ett eget case, påhittat eller verkligt. På så sätt lär du dig att praktiskt använda metoden. Tre timslånga webbinarier ingår i kursen. Då håller kursledaren dragningar relaterade till materialet och deltagarna har möjlighet att ställa frågor samt ha utbyte med varandra. Ett forum finns i kursen och man kan även ställa frågor till kursledaren under kursens gång. Kursen riktar sig till dig som är intresserad av innovation, affärsutveckling och kreativ problemlösning.

Datum: Tis 14 april - sön 24 maj

Pris: 2575 kr (inkl. moms)

LÄR DIG DESIGN THINKING I EGEN TAKT UNDER 3 MÅNADER

 

Självstudiekurs i Design Thinking

 

Det här är webbkursen för dig som studera Design Thinking helt i egen takt - utan interaktion med en lärare och andra deltagare. Genom filmer, läsavsnitt, exempel och övningar får du får en grundläggande teoretisk och praktisk förståelse för hur Design Thinking kan användas som kreativ problemlösningsmetod. Målsättningen är att du efter kursen kan applicera designverktygen i din verksamhet och därmed bli mer kundcenterad och innovativ i ditt tänkande.

Omfattning: Beräknad studietid är ca 20-30 timmar. Du har tillgång till kursen under 3 månader från inköpsdatum.

Pris: 2995 kr (exkl. moms)


Creosa

 

 

© Copyright.

All Rights Reserved.

Kontakt

 

E-post: helenafrisk@creosa.se

Tel: 0706-478826

Om Creosa

 

Creosa är specialiserad på Design Thinking och strategisk kreativitet. Utifrån effektiva tekniker hjälper jag dig att arbeta utifrån kundens perspektiv - att bättre förstå kundbehov och omsätta avgörande insikter till bättre och mer innovativa kundupplevelser.